viernes, 18 de febrero de 2011

Cosetes...

M'agrada com olora el carrer després d'haver plogut, la cara dels nens petits quan els posen dins l'aigua, veure una parella de gent gran passejant, germanets agafats de la mà...
M'agrada ser conscient de com n'arriba a ser de necessari per mi el meu germà, les seves bromes, les seves mirades plenes de complicitat, les seves abraçades, els seus crits i els seus consells...
M'agrada quan sóna el telèfon i algú em demanda ajuda, em demanda consell, o em diu que m'enyora...
M'agrada sentir-me útil, realitzar-me a la feina, i dedicar-me 1oo% a allò que faig. Sempre.

M'agraden moltes coses, com acabo de dir... I tot i així, segueix costant admetre'n una de ben simple.
(...)

1 comentario:

  1. Fa temps et vaig dir que em passaria, i ara que he tingut temps ho he aprofitat.
    Escriure és una bona manera de treure tot el que tens dins i d'esfogar-te (per això no deixis de fer-ho), però no oblidis que també tens gent aquí que et fa costat i més quan ho necessitis!

    cuida't :P

    ResponderEliminar